Płatności i wysyłka

Przy realizacji zamówienia na kwotę poniżej 299 zł koszty dostawy towaru pokrywa osoba zamawiająca towar. Przy realizacji zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 299 zł koszty dostarczenia zamówienia pokrywa firma „Magiczne Wędrowanie”.

Jakie są koszty wysyłki towaru?

Koszty wysyłki towaru zależą od łącznej wagi zamówienia, wybranej opcji płatności oraz typu przewoźnika i kształtują się następująco:

Wysyłka towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej

a) opcja płatności przy odbiorze:

waga zamówienia do 0,5 kg -> koszt wysyłki 13,50 zł
waga zamówienia 0,5 kg – 1,0 kg -> koszt wysyłki 16,50 zł
waga zamówienia 1,0 kg – 2,0 kg -> koszt wysyłki 18,50 zł

b) opcja przedpłata dokonywana poprzez płatność online za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay:

waga zamówienia do 50 g -> koszt wysyłki 4,30 zł
waga zamówienia 50g – 100 g -> koszt wysyłki 5,00 zł
waga zamówienia 100g – 350 g -> koszt wysyłki 5,30 zł
waga zamówienia 350g – 500 g -> koszt wysyłki 5,80 zł
waga zamówienia 0,5 kg – 1,0 kg -> koszt wysyłki 10,00 zł
waga zamówienia 1,0 kg – 2,0 kg -> koszt wysyłki 11,50 zł

Ważne!

Ze względów bezpieczeństwa przesyłki o łącznej wadze powyżej 2,0 kg wysyłamy jedynie kurierem.
Wysyłka towaru kurieremopcja dostępna niebawem!!!

Jakie formy płatności akceptujemy?

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Ciebie i określony w zamówieniu sposób oraz na wskazany w zamówieniu adres.

Kiedy zdecydujesz się na zakup danego towaru i umieścisz go w koszyku, chcąc sfinalizować zamówienie będziesz miała/miał do wyboru następujące formy płatności:

a) płatność przy odbiorze (opcja tylko dla Zaufanego Klienta) – należność pobiera kurier, listonosz lub dokonujesz wpłaty w okienku na poczcie;

b) przedpłata dokonywana poprzez płatność online – rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
W tym przypadku dokonujesz przelewu bankowego lub płatności kartą za pośrednictwem serwisu Dotpay. Zaletą tej formy zapłaty jest skrócenie czasu oczekiwania na wysyłkę towaru. Informacje o dokonaniu przez Ciebie wpłaty otrzymujemy w ciągu kilku minut od sfinalizowania transakcji. I mimo, iż faktycznie kwota ta jeszcze nie jest na naszym koncie, już zabieramy się za realizację Twojego zamówienia :).

Nie mamy podstaw aby nie wierzyć w Twoją rzetelność, jednak żeby „spać spokojnie” staramy się trochę zabezpieczyć. Z tego powodu możliwość wyboru jako sposobu zapłaty opcji „za pobranie” będziesz miała/miał dopiero po dokonaniu pierwszych trzech zamówień – lub jednego na łączną kwotę 300 zł. W ten sposób zyskasz statut Zaufanego Klienta i już przy kolejnym zamówieniu opcja ta będzie dla Ciebie dostępna.

Ważne!

Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak jest! Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym możesz odebrać zamówione produkty osobiście na terenie Bodzentyna.